Пн. – Пт.: з 9:00 до 18:00

(044) 209-26-53

moc.liamg%40tfosladed

Пн. – Пт.: з 9:00 до 18:00

(044) 209-26-53

moc.liamg%40tfosladed

Illustration

Портал будівельника – рішення для оперативної взаємодії всіх учасників будівельного проекту

24.02.2022 розпочалося повномасштабне вторгнення російських військ до України. Активні бойові дії та обстріли української території спричинили пошкодження чи руйнування сотні тисяч об'єктів інфраструктури та житлової нерухомості, які треба відновлювати.
Відновлення України це величезна кількість складних будівельних проектів, яка потребуватиме взаємодії Замовників, Інвесторів та Будівельників (генпідрядників та підрядників).
Замовник ініціює проекти, залучає Інвесторів, визначає обсяги робіт та контролює хід виконання проектів. Інвестор фінансує роботи та контролює використання коштів. Генпідрядник організовує виконання робіт за проектом та залучає для цього підрядників. Підрядники займаються безпосереднім виконанням робіт.
Будь-який будівельний проект генерує велику кількість інформації:● Використовувані ресурси: матеріальні, трудові, машинні;● WBS структури проектів із переліком робіт, кількість яких може досягати десятки тисяч;● Договори та взаєморозрахунки з великою кількістю компаній, що беруть участь у проекті: постачальниками та підрядниками;● Спеціалізовані будівельні документи: акти КБ-2В, КБ-3, звіти М19, М29 та ін.
У типовій ситуації кожен із суб'єктів будівельного проекту використовує доступні йому можливості для контролю робіт по проекту. У кращому випадку це система управління проектами, в якій контролюються терміни та обсяги робіт, і ERP система, в якій враховуються витрати матеріальних, фінансових та інших ресурсів. А зазвичай для цих цілей компанії використовують Excel та бухгалтерську програму. За будь-якого з перерахованих вище варіантів, у кожної з компаній існує своя інформаційна версія проекту, яка може не збігатися з версією проекту її контрагента. А навіть якщо інформація і збігається, то її генерація та синхронізація забирає багато часу та ресурсів. Крім того, передача інформації по ланцюжку Замовник/Інвестор – Генпідрядник – Підрядник і назад займає багато часу, що перешкоджає оперативному контролю параметрів проекту.
Виникає питання, а чому б не об'єднати всіх учасників будівельного проекту в єдине середовище, яке дозволить створити єдину інформаційну версію проекту?
Компанія Дедал Софт, фахівці якої понад 15 років займаються розробкою та впровадженням ERP рішень для будівельних компаній, проаналізували проблематику будівельних проектів та створили WEB орієнтоване рішення "Портал Будівельника" (на базі Dedal Construction Project Management Software), яке дозволяє створити єдиний інформаційний простір для всіх суб'єктів будівельного проекту.

Illustration

Рішення «Портал будівельника» дозволяє вирішувати такі завдання:● Планування проекту - узгодження та затвердження списку та вартості робіт;● Укладання договорів, узгодження договірних цін;● Фіксація оплати робіт з урахуванням вартості матеріальних та інших видів ресурсів;● Оперативне відображення факту виконання робіт власними силами та підрядниками;● Прийняття виконаних робіт з урахуванням узгодженої договірної ціни;● Внесення змін до проекту, підтвердження змін;● Формування проектної документації у стандартизованих форматах;● Забезпечення оперативності доступу до інформації по проекту з урахуванням всіх змін, що вносяться;● Збереження інформації про ліцензії контрагентів на окремі види робіт.
Використання такого портального рішення дозволить:● Суттєво зменшити час на узгодження та контроль проекту;● Суттєво збільшити прозорість договорів, і, відповідно, рівень довіри;● Зменшити час на введення оперативних даних, а отже, вивільнити час персоналу на інші важливі завдання;● Синхронізувати візуалізацію ходу виконання проекту всіма учасниками будівництва.
Всі узгоджувальні процеси в режимі онлайн проводяться безпосередньо на порталі, як між Замовником робіт та Генпідрядником, так і між Генпідрядником та Субпідрядниками.
Власником порталу зазвичай виступають Замовник чи Генпідрядник. Доступ до інформації та її внесення\редагування розділяється на рівні налаштування доступів користувачів і ролей. Вся інформація доступна власнику порталу, він авторизує користувача та призначає йому ролі. Замовник зазвичай бачить дані щодо реалізації від Генпідрядника. Генпідрядник бачить ціну реалізації, собівартість робіт та вхідну вартість субпідрядника. Субпідрядники бачать лише свої роботи у певних проектах. Виконроби, як безпосередні виконавці робіт, також мають доступ до порталу, але бачать тільки свої роботи з проектів. Їхній доступ до інформації обмежений лише на рівні переліку робіт, планових термінів виконання, ресурсів та їх обсягів.

Illustration

Портал будівельника дозволяє зібрати в автоматизований процес весь цикл обліку будівельних проектів від створення кошторисів та планів робіт до відображення операцій в оперативному та управлінському обліку, з подальшою передачею даних за допомогою автоматизованих обмінів у будь-яку облікову систему.
Нерозподілені за виконавцями роботи у Порталі будівельника можна виставити на тендер. Тендерні пропозиції надаються за такими сценаріями:● Загальнобудівельні роботи на підрядника передаються з жорстко зафіксованими роботами та ресурсами з робіт. Субпідрядники вказують свою вартість робіт та строки їх виконання.● За спец. роботами передається лише укрупнений план робіт та креслення, а Субпідрядник самостійно вказує перелік робіт та ресурси, необхідні для їх виконання, а також вказує вартість та строки.
Можливе порівняння та вибір тендерної пропозиції за кількома критеріями (пріоритетність критеріїв встановлюється користувачем):● рейтинг виконавця;● вартість робіт;● термін виконання.
Портал Будівельника дозволяє вести систему рейтингів підрядників на основі даних системи за такими показниками:● якість виконання робіт;● відповідність виконаних робіт поставленим термінам;● відсутність штрафів та порушень;● якість ведення та своєчасне надання супровідної документації.

Illustration

Сценарій взаємодії

Власник порталу будівельника - Генпідрядник.
Роль Замовник1. Погодження, аналіз та контроль проекту - Спостерігач (доступ до даних обмежений).
Роль Генпідрядник1. Створення структури проекту, поступове наповнення її роботами, ресурсами та вартісними показниками;2. Передача роботи на субпідряд, ведення договірних відносин;3. Збір тендерних пропозицій від субпідрядників, можливість порівняння;4. Ведення розрахунків (план проекту – оплати) та взаєморозрахунків (акти – оплати) із Замовником та Субпідрядниками;5. Планування та облік оплат за проектами у розрізі статей руху коштів та структури робіт проекту;6. Відображення оперативного факту виконаних робіт;7. Формування актів виконаних робіт за місяць чи інший період;8. Перепланування робіт проекту, внесення інших змін до проекту;9. Ведення рейтингу підрядників;10. Передача даних до регламентованої системи обліку;
Роль субпідрядника1. Можливість залишити тендерну пропозицію щодо нерозподілених робіт;2. Наповнення структури проекту роботами та ресурсами за вартістю субпідрядника;3. Відображення оперативного факту виконання;4. Погодження актів виконаних субпідрядних робіт;5. Візуалізація свого рейтингу та факторів, що вплинули на нього;6. Узгодження, аналіз та контроль даних проекту щодо своїх робіт.


Хочете отримати безкоштовну консультацію щодо автоматизації бізнесу?

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Can't send form.

Please try again later.